Moto Trávniček
Navigace
Sekce

Způsoby doručení

 

DOPRAVA PO ČR                 Česká pošta - balík do ruky            dobírka                                     147 Kč  
  Česká pošta - balík do ruky   platba převodem  129 Kč  
  Česká pošta - balík na poštu dobírka 137 Kč  
  Česká pošta - balík na poštu platba převodem 119 Kč  
  GLS dobírka 95 Kč  
  GLS platba převodem 69 Kč  
         
DOPRAVA PO SK          GLS dobírka 199 Kč  
  GLS platba převodem 129 Kč  

 

 


Česká Pošta: 

  • Doručení balíků probíhá následující pracovní den po expedici.
  • Doručování balíků probíhá ve všední dny přibližně v časech 7:00-16:00 hodin. Tento čas se liší v jednotlivých lokalitách. Toto doručování na drtivé většině míst v České republice neprovádí běžný poštovní doručovatel, ale rozváží je speciální rozvoz České pošty.
  • Bohužel naše firma nemůže zařídit, aby se k vám rozvoz dostal v určený čas.
  • Není tedy možno si čas stanovit. Je třeba vyčkat rozvozu na uvedené dodací adrese. Bližší informace můžete zjistit telefonicky na Vaší poště.
  • V případě, že nebudete na místě zastižen(a), bude vám zanecháno oznámení o uložení zásilky na vaší pošte, kde je posléze nutno si zásilku vyzvednout (dle pracovní doby pošty v místě určení).
  • Občas se bohužel stane, že oznámení není z nějakého důvodu zanecháno (bližší informace proč se tak v konkrétním případě nestalo, jistě podá pošta v míste vašeho bydliště) a v takovém případě je zásilka taktéž uložena na poště.
  • Aktuální informace o stavu vaší zásilky se můžete dozvědět na tomto odkazu: informace o stavu zásilky. Zde je nutno zadat číslo balíku jež vám bylo zasláno pomocí sms a emailu od České pošty. Poté se vám zobrazí informace o zásilce.
  • Prosím pozor, pokud jste tedy následující den po našem upozornění o expedici zboží neobdrželi zásilku a ani nenajdete oznámení o uložení je zásilka na 90% uložena na vaší poště. V takovém případě se prosím na poštu bez váhání obraťte.
  • Pokud nevíte na kterou poštu se obrátit v případě, že vám zásilka nebyla v určeném termínu doručena, zkuste prosím odkaz: kontakty.
  • Pokud si zásilku na poště nevyzvednete do 5ti dnů, bude zásilka označena jako nevyzvednutá a vrácena zpět na naši adresu. V případě, že tak neučiníte a zásilku si řádně nepřevezmete, jsme dle obchodních podmínek oprávněni požadovat poplatek ve výši 400 Kč.

 

GLS - doručení následující pracovní den po expedici:

  • Doručení balíků probíhá následující pracovní den po expedici.
  • Kurýr agentury GLS Vás obvykle kontaktuje nejprve telefonicky v den doručení zásilky, aby si s Vámi potvrdil přesný čas a místo předání.Zadávejte proto, prosím, správný kontaktní telefon, aby se předešlo nemožnosti doručit zásilku 
  • Bohužel naše firma nemůže zařídit aby se k vám rozvoz dostal v přesný čas.
  • Na depu je možno si vyžádat telefonický kontakt na řidiče a s tím se pak dohodnout na místě čase předání. 
  • Pokud se však s dopravcem nedohodnete na termínu dalšího doručení do 3 dnů, bude zásilka označena jako nevyzvednutá a vrácena zpět na naši adresu. V případě, že tak neučiníte a zásilku si řádně nepřevezmete, jsme dle obchodních podmínek oprávněni požadovat poplatek ve výši 400 Kč.
  • Pohyb zásilky si též můžete vyžádat sami na zákaznickém centru GLS +420 567 771 111 (pokud budete číslo potřebovat, tak nás, prosím, kontaktujte a my Vám číslo dohledáme)

Osobní odběr:

  • Je možný v provozovně v Uherském Brodě po vyrozumění, že zboží je k odběru připraveno.
  • Vyzvednutí je možné každý všední den od 9:00 do 17:00 hodin nebo po domluvě o víkendu.
  • Mapa a popis cesty.
  • Zboží si zákazník vyzvedává osobně.
  • Platba probíhá v hotovosti nebo kartou. Eura bohužel již nepřijímáme.